Merhaba arkadaşlar, ben bir şey sormak istiyorum. Şuan 21+5günlük hamileyim. Dün gece tesadüfen göğsümün altında bir sertlik olduğunu hiss etdim. Sol göğsümün üstü değil de, altına daha yakın yerde iç kısımda sert bir kitle geliyor elime. Acımıyor, tesadüfen elimle oralara dokunmasaydım belki hiç farketmiycekdim. Doktoruma sordum, gel ultrasonda da bakalım filan dedi. Ama ola biliyor bazen gebelikte gibi şeyler de söyledi. Hiç yaşayan oldumu böyle birşey? Sizce ne ola bilir? 🥺Doktora gidene kadar, dedim size de sorayım hiç başına gelen oldumu☹️