Ayss7 Oğlum da turşu fln yedım ful acı ama suan ıcınden bı ses kızın olck dıyor ılk tatlı ıstedı ama canım hep 😩
nevamm1 Ayss7 ben ilk haftalarda limonları dilimleyip yiyordum acayip eksi yedim kizim olacak Allah’ın izniyle ama şuan hiç eksi goresim yok hep tatlı 🤤
Kdk Ayss7 benki normalde ekşiyi ağzıma süremem ama hiç kimsenin yiyemediği zehir gibi ekşileri yedim bana mısın demedi onlar bana nasıl tatlı geldi😂 sonuç kızım olacak😂
Semanurozgan Ayss7 deli gibi ekşi yedim yiyorumda tatlı normalde de hiç ama hiç sevmem cinsiyeti deli gibi merak ediyorum
Elisaturgut Ayss7 ben de hep ekşili jelibon yiyorum ekşi büyük eriklerden yediğim hiç bir ekşi, ekşi gelmiyor bana😂 kızım olacak
Zhybade Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah. Hep birlikte amin de diyelim.. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Bende kızım olsun çokk istiyorum 🙏
Umay21 Ayss7 yediğim turşunun hattı hesabı yok kızım olacak bizde ye ekşi doğur Ayşe’yi ye tatlıyı doğur Hakkı’yı derler 😂
Aslielis Ayss7 Valla nerdeyse 4 aydır turşu ağacı çıkacak içimde ama sonuç erkek😀bende şaşırdım normalde o tarz hurafe dediğimiz şeylerin hepsi kızımda tutmuştu ama bunda işe yaramadı😀