Merhaba
Benim ilk çocuk olacak ve normal doğum tercih etmek istedim. Özele gidiyorum ve doktor tamam dedi 38 haftalıkken kontrole gittiğimde doktor rahimde açılma yok ve cocuk aşağıda değil seni zorlayabilir sezeryanı düşün dedi. Doktor beni sezeryana ikna etmeye çalişiyor gibi geldi şuan 39 a girmek üzereyim ve doğuma hala zamanı var doktor size kolaylığına geldiği içinmi bu şekilde söylemekte anlayamıyorum sizce ne yapmalı