Hanımlar merhaba , ben şu an 36+3 haftalık hamileyim ve bebeğimin kilosu 2.500 olmuş ve gören herkes 6 aylık felan sanıyor karnım küçük duruyor ilk gebeliğim olduğu için mi? moralimi bozuyorlar. Hep son aylarda karın belirginleşir felan diyorlardı yani bilmiyorum karnım çok büyümüyor. Tabi benim için bebeğimin sağlığı önemli ama ilk gebelik olunca düşünmeden edemiyorum 😄