33 haftaliğim bebek doğmadan alınması gereken ihtiyaçlarıni hemen hemen aldık beşiği yatağı, nevresim takımı, battaniyesi hastane çıkışı vs . Doğmadan gerekli temel ihtiyaçları başka ne olabilir öyle çok kıyafet almama gerek var mı ? Çok üst değişiliyor mu hemen büyüdükleri için çok kıyafet almaya gerek yok diyorlar hediye geliyor diyorlar doğunca alınır diyolar ama ben almak istiyorum , kaynanam ne gerek var hediyesi çok gelir onun falan diyor sinirimi bozuyor hevesim kaçıyor ne yapsam bilemedim eşim de daha erken diyor 1 buçuk ay var aliriz acele etme diyor ama çantasını hazirlicam her an herşey olabilir bebek bu sonuçta