Arkadaşlar pazartesi sezaryenim var. Annemle kayınvalidem yanımda kalıyorlar çünkü gurbette oturuyoruz. Ama annem dışında herkesten nefret ediyorum şuan. Kayınvalidemi zaten sevmem ama iyice gözüme batıyor😔 çok kaba bir insan. eşimi de aynı şekilde göresim bile yok. Bir yandan doğum korkusu. Bunu yaşayan yardım edecek olan var mı?