ekincimuk Arkadaslar ilk gebeligim.Bebegim nasipse kasım ortasi dogacak.henuz alışveriş yapmadım.tavsiye ve onerilerinizi bekliyorum.zahmet edip edip yazan arkadaslara simdiden tesekkur ederim 🌸🌸
Duygue ekincimuk acele etme canım okadar güzel seyler gelirki kış sezonuna eylül sonu gibi al bence insan hevesleniyo istersen hastane çıkışı al
Pelinzade Üç beş parça kıyafet aldım zıbın tulum gibi benimde kasım ortasına geliyor o yüzden uzun kollu kışlık şeylere bakıyorum emzik biberon çorap havlusu çok kıyafet alma çabuk büyüyor diyorlar banada aldıklarım yeter herhalde şimdilik hepsini e Bebek ten aldım