fatmakolay Leylaleilaa şuan enfeksiyonum varmış antibiyotik başladım sık idrara çıkma az idrar gelmesi
my_little_miracle Normalde yanma oluyormuş idrar yaparken ama bende olmadı benım belirtim, idrarı yapıyorum lavabodan çıkıyorum bi 10 saniye sonra devamı varmış gibi hissedip tekrar gitmem oldu ama yok tabi devamı
Bebegim0102 Bende geçen hafta idrar testi vermiştim doktor enfeksiyon var dedi cidden bendede aynı belirtiler var sık sık idrara çıkıp azcık yapıyorum .Doktorum antibiyotik verdi suya katılıp içiliyomuş ama hiç içmek istemiyorum bol su içsem geçer mi ?