Saripapatyam1 çok sert çarpmadiysan ve ağrın yoksa korkma zaten o çocuğu koruyan bı sürü katman var karnında yağlar deri et amniyon sıvısı yani o çarpma etkisi ona ulaşmamıştır bile ama tabi çok şiddetli bişey değilse. Bende 2kere aynı şekilde çekmeceye carpmistim karnım acımıştı ama bikac dk sonra geçmişti o acı.