Kubra2727 Kizlar ikizlerden birinin sivisi azmis doktor bsy yapamayiz dedi beni riskli gebelikler uzmanina yönlendirdi havuc suyunu duydum kullanan oldumu hic
Cgdemmcrtm Kubra2727 evet ben içiyorum 25 Li haftalardan beri hala da devam ediyorum 38+4 üm şifa oldu çok şükür inşallah meleğinede şifa olur 🙏🐣
Kubra2727 Cgdemmcrtm Cgdemmcrtm peki canim kac havuc kullaniyorsun ve kac öğün cok havuc icmekden turuncu olma ihtimali varmis anneyle bebegin oyle bsy oldumu sende … sende insallah sag saglim cennet kokuluna kavusursun
Cgdemmcrtm Kubra2727 ben katı meyve sıkacağıyla kullandım az az sıktım taze taze tükettim ve ilk defa duydum bebişin turuncu olma ihtimalini inşallah öyle bişey olmaz 😀