Doğum hikayemi daha önce yazmıştım şimdide tecrübelerimi neleri aldım almadım vs ve varsa sorularınızı yanitlayabilirim öncelikle bebek alışverişi için yenidoğan çok az almayin ben buradan okuduklarimdan dolayı az almıştım bebeğim 3850 51 cm doğdu aldıklarım hep büyüktü çocuk içinde kayboldu 🤣mecbur birkaç takım daha aldırdim eşime bez olarak slepy bio natural 1 numara aldım 18 gündür kullaniyorm daha 2ye geçmedim muhtemelen birkaç haftaya geçerim 1 numara okadarda küçük değilmiş ıslak mendil aldım ama dışarda kullanmak için evde hep pamuk ve ilik suyla siliyorum henüz pişik vs olmadık Bepanthol pişik kremini günde bikere mutlaka sürüyorum kendime göğüs kalkanı gümüş kapak vs almadim iyiki almadım ihtiyaç olursa alicaktim çünkü ben ilk sütüm geldiğin de uçlarına sütüm den bol bol sürdüm zaten 7 gün emziremedim kuvezdeydi hep sağıp gonderdim sonrasında bebek emince bı kaç gün acıdı ama hemen tahinin üstündeki yağdan sürdüm ve ayva çekirdeği jeli yapmıştım ondan sürdüm inanılmaz rahatlattı lansinoh krem almistim tahin yağı daha etki etti hastanede hasta bezi kullandım çünkü alttan muayene de en rahatı oydu eve çıkarken depend giydim evde bir hafta hep depend giydim kananmam azalınca orkide gectim lohusa geceliği keşke almasaydim dedim hiç giymedim çünkü hastane geceliği ile bı gece yattım çıktım emzirme atleti emzirme sütyeni vs aldım bir telaşla aslind ahic gerek yokmuş 🤣 normal atletlerimi giyiyorumm atletlere göğüs pedi yapiştırıyorum direk üsten indirip emzirioyirum zaten boşuna okadar kasmaya gerek yokmuş 🤣 reflü yatagi benim için pişmanlık oldu bebek hiç rahat yatamiyor hep aşağı kaydı gerindikce esnedikce çocuk aşağı kayıyor normal yatağına yatırıyorum bı sağa bi sola çeviriyorum sürekli kafası düzleşmesin diye göğüs pompası almamıştım ama keşke alsaydım en başında çünkü inetnete daha uygunken eczaneden eşim pahalıya aldı bebeğim yanımda olmadığı için emziremedim hep sütümü sagdim çok işimi gördü lansinoh elektrikli pompa aldım halada kullanıyorum bebek emdikten sonra göğsümde kalırsa süt. Boşaltıyorum ebe öyle söylemişti boşalt kaşıkla ver kalanı emmekten yorulur komple bosaltamaz memeni demişti 2 saatte bir emziriyorum birde emzirirken bebek kendini bikere cekiosa memeden hemen omzunuza yatırın sırtını ovun ağzından gazı cikartio sonra emzirmeye devam edin benim bunu öğrenmm çok iyi oldu bebek meğer aç olduğu halde emmeye devam edemiyormus hava sıkistiriyormus oysa biz doydu saniyormusuz emme bittikten sonra da direk yatağa koymayın yine ağız gazını çıkarsın biraz ovun sirtini sonrasında gaz çıkarması kolay oluyor şimdilik aklıma gelenler bunlar ilk anneliğim kısa sürede tecrübelerim bunlar oldu sorularinizi yanıtlarım 😍