Gnys Evett artık sonunda benimde bir doğum hikayem var. Dün de yazmıştım. Dün kontrol amaçlı hastaneye geldim doktorum biranda yatış verdi bebeğe giden kan akışı yavaşlamış. Bebek beslenemezmiş. Tabi bende bi telaş bir panik hemen yatışım yapıldı. Eşimi aradım annemi aradım hastaneye geldiler hemen. Birşey yeyip içmem yasaklandı.ciğer geliştirici iğne yapıldı. Sabah beni sezeryana alacağını söyledi doktor. Bütün gece heyecandan uyumadım. Heyecan bi yandan stres bi yandan çüNkü daha 34. Haftdayız.. sabah oldu gözüm almış o ara. Saat 8.30 gibi hemşire geldi hemen hazırlanmamı sezeryana alınacağımı söyledi. Ben ne yapcağımı şaşırdım. Annemle eşim desen benden daha panik yaptı. Ben pijamalarımla olduğu gibi amaliyat hanenin oraya indim. Hemen üzerime önşük verdiler onu giydim sonda takıldı. Ondan korkuyordum ama hiç birşey duymadım. Sonra beni amaliyathaneye aldılar. Batikonla güzelce sildiler bacaklarımı karnımı. Belden iğne yaptılar. Pek bir acı hissetmedim. Sonra bi sıcaklık bi uyuşukluk geldi bana. Doktorum amaliyata başladı. O ara bem çok pamik yaptım çünkü yukarda yanan lambadan kendimi görüyordum. Sonra midem bulanmaya başladı kusmaya çalıştım kusamadım o ara bana narkoz vermişler uyandığımda dikiliyordum oğlum çıkmıştı çoktan göremedim hiç sesini de duyamadım. Şimdi küvezde . çok şükür iyi durumu sadece nefes alırken çok çabuk yoruluyor. İnşallah biran önce kucağıma alırım oğlumu. Bana gelince ilk başta çok sızlandım uyuşmam geçtikten sonra. Ameliyat yerim çok acıdı ama ağrı kesiciyle geçti ağrısı. Şimdi daha iyiyim. Tabi gönül isterdi normal doğum olsun ama mecbur kaldım. Benim hikayem böyle kıaltmaya çalıştım ama uzun oldu yinede hakkınızı helal edin ;)
Makbuss Gnys gozunuz aydin Allah anali babali buyutsun insallah en yakin zamanda bebeginiz kucaginiza sag salim gelir sevgiler 😊
Kbrdmr93 Snglbrs Sabırlı ol canım inşallah bu son ayrılık olur sizin için çok küçükte doğmamış maşallah Rabbim sağlıklı bi şekilde büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻😘❤️
Kbrdmr93 Gnys güzel bence haftası da iyi Rabbim seninle olsun inşallah bi an önce evinizde gidersiniz hayırlı uğurlu olsun canım 🙏🏻😘❤️