30 haftadayken başladı idrar yolu enfeksiyonum antibiyotik kullanmak istemedim üromisin diye toz bir ilaç var 1 kere kullanılıyor doktorum 15 günde bir onu yazdı ama kesinlikle geçmiyor 38 haftayım şu an bebeğim baskı ve sık idrara çıkmaktan oluyormuş çoğu hamilede var korkulacak bir şey değil ihmal etmeyin bol su içilmeli kesinlikle