Sakinem212 Bu gün 15 +0 haftalık olduk ve geldi ilk tekmeler 4 5 tane üst üstte attı ultrasona göre 16 haftalık bu ikinci bebeğim ilkinde 17 haftada tekmelemişti beni minik mucizem
Umutunannesi28 Sakinem212 tam olarak karnınızın neresinde hissettiniz, göbek deliğinin altında mı üstünde mi? Benim hissettiklerim gaz mi bebek mi onu anlamaya çalışıyorum da 😁🤦🏻♀️
Sakinem212 Umutunannesi28 yok çok daha aşağıda hissediyorum sol kasığımda hareket ediyor pijama lastiği hereket etti gazdır dedim baktım 6 7 kez tekmeliyor karnında şey gibi oluyor kelebek uçar gibi pıt pıt şeklinde.