Babyiveannesi Kizlar ben 28+1 haftalık gebeyim son adet tarihim 29 ocak acaba ben 6 aylık mi gebeyim yoksa 7 mi anlamadım bişey bazı yerlerde 6 görünüyor bazı yerlerde 7
Cennet-polat Babyiveannesi 6ay 16gunluk hamilesiniz direk aya göre hesaplanırsa ozmn 9qy 10gun değilde 10aylik baz alınmış oluyor
Babyiveannesi Mom3834 herkese 6 aylık gebeyim diyorum bende uygulamada öyle görünüyor 😁😁 demmekki 7 ye girmişim
Babyiveannesi Kusciviltisi uygulamada 6 ay 16 gün görünüyor benimde kafam karıştı tam 7 aylık olduk mu qcaba 😁😁😁
Babyiveannesi Kusciviltisi sizinde doğumunun 5 Kasım’da olucak o zaman doktora sordum da bana 5 Kasım dedi
mehmel54 Kusciviltisi bu kesin doğru mu kendi hesabıma göre 4 buçuk aylık hamileyim ama bu hesaba göre de 5 aylık olmuşum
Kusciviltisi Babyiveannesi evet ama sanki daha erken gelicek gibi 🙈 ultrasonda tahmini doğum 1 kasım diyor
Kusciviltisi Babyiveannesi şuan bebiş doğum pozisyonu almış, normali denemek istiyorum ama korkuyorum akışına bıraktım siz
Kusciviltisi mehmel54 doğru zaten ben 27. Haftaya girer girmez 3. Son aylık döneme girmiş oldum bu uygulamada eğer öyle olmasaydı ben hala 2. Aylık dönemde kalırdım
Babyiveannesi Kusciviltisi benimde ilk gebelik bende normal doğum istiyorum da ama yinede neyin ne olacağını bilemem inşallah normal olur
frambuaz Babyiveannesi 30.5 haftanda 7 aylık olacaksın doktor Kağan kocatepe ’nin bununla ilgili bir videosu var youtu.beda sorularına yanıt bulabılırsın🤗