Asyamira esmerrmm 2 haftalık bebeğime yeşil markanın bebek şampuanını kullanıyorum içeriği mustela kadar temiz, fiyat olarak da gayet uygun tavsiye ederim bizde bir problem oluşmadı ☺️
Nnefri999 esmerrmm ben mustelanın konak önleyicisin kullanıyorum bide pişik kremin.Kalan bakım ürünleri dalin 🤷🏻♀️ Alerji falanda olmadık şükür.Memnunuz
Mehtap23 esmerrmm ilk bebeğime uni kullandım memnundum bunada aynı uni kulanıcam şimdilik bi sıkıntı yaşamadım🤔
1prens_annesii esmerrmm dalinde katkı çok uni baby de biraz saçı yağlı gibi yapıyor sebamed aldım ben
Elif0712 esmerrmm bioderma al canim kiloluk 6 ay yetiyor daha fazla hatta sebebine gelince egzama yapiyor bebeklerde atopit dermatit bnm iki kizimdada oldu hemen bioderma aldim sampuani