Kızlar selam bugün çatı muayenesi oldum, yazıp yazmama konusunda kararsızdım çünkü forumda çatı muayenesi ile ilgili yazılar arattığımda hep zor geçtiğini çok acıdığını çok korkuluğunu vs vs gördüm ve bende doğal olarak korku ile gittim.Ama şunu söyleyeyim herkesin beden hassasiyeti ve doktorun elinin hafifliği farklı Boşu boşuna gebeliğimin ortalarından beri korkmuşum hiç acıyan bişey değilmiş 💁🏻♀️Çok şükür 🙌 bilerek yazmak istedim belki benim gibi araştırıp günlerce dertlenen hamişlerin bi nebze içi rahatlar 😌