DCAbr yok canım içini ferah tut bence normal benim ikinci hamileliğim ilk başlarda şişti göğüslerim sonra biraz indi son haftalarda süt üretimine başladığım için tekrar şişti birinci 42 haftalık doğdu şimdi de 41 haftalığım. Ama için rahat etmesi açısından kontrol ol emin şekilde adım at daha iyi.