elfcaglar1 doğrulmak istediğinizde yardım almadan kalkmayın muhakkak hep sizin yükünüzü çeken birisi olsun,kaykılarak oturun,nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın zaten 30. Haftaya kadar yatma pozisyonuz bir tehlike teşkil etmiyor,kabız olmayın asla ıkınma zorlanma hallerine girmeyin,benim açıklığım hiç kapanmadı çünkü ben doğuruyordum artık,hastanede yattım ve bebeği iterek dikmişler rahim ağzını.İlaçlarınızı iğnenizi asla aksatmayın,ruhen ve fiziken yıpratıcı bir süreç ihtiyaç duyarsanız psikolojik destek almaktan kaçınmayın ya da çevrenizde olumsuz insanlar varsa onları uzaklaştırmaktan çekinmeyin.Forumda kaç annemiz var serklajlı ya da doğumunu yapmış inanın her insan kendine has durumlar yaşıyor,ben kalkamazken işe çalışmaya giden ve üzerine normal doğum yapan serklajlı annelerimizi de okudum.Rabbim size de nasip edecek o günleri,serklaj olmanız büyük şans(gerçi çoğul gebeliklerde sanırım rutin kontrol rahim ağzı ölçümü oluyor)gerisi sizin rahat etmeniz ve dikkatli olmanızda.Bana yardıma annem gelmişti her şeyimi eşim ve annem yaptı aylarca,hamd olsun az kaldı artık ama sürekli yatmaktan ve sıkıntıdan bir şeyler yemekten 24 kilo aldım 🥺 kilo konusunda inşallah benim gibi sıkıntı yaşamazsınız 🤲🏻