mom- Sağ tarafındaydı hep ve hareketli idi şimdi 39+1 hareketi çok yok az var ve sol tarafa toplanmış sanki biraz aşağı inmiş gibi başka ne tür belirtileri var 🙋♀️
Aynur-13 mom- evet ya bende bunu çok merak ediyorum 2 hafta sonra zorunlu olarak doğumumu başlatıcaklar yapmadığım şey kalmadı acaba kanala girdi mi diye çok merak ediyorum 😂
Sblatc mom- rahat nefes almaya başladıysanız ve elinizi göğsünüzün altına koyunca boşluk varsa inmiş oluyo diye biliyorum