Yagmur_849884 Oglen yemeğini yedikten sonra başladı kramplar giriyor karnımın üst kısmı yanlara da doğru gidebiliyor nedir bu cok da yemedim
Zemheriiiiiiii Yagmur_849884 karnınız yavaş yavaş gerildiği için olabilir ben 17. Haftada karnım kesin delincek ağrıdan diyordum 🌝
Zemheriiiiiiii Yagmur_849884 yok yok korkmayın eğer çok endişelendiyseniz içinizi ferahlatmak adına bi acile gidin