syazkaannn01 yaa olmuştur bence üzülmeyin hiç benim 32 de 1933 tü. Sağlıklı olsunlar da en önemlisi o. Sebze-meyve ağırlıklı besleniyorum aslında. Haftada 3 gün mutlaka kırmızı et yiyorum akşam yemeğinde. Bir de her gün süt, yoğurt ya da kefir tüketmeye çalışıyorum. Bol bol muz, krem peynir, yumurta diyorlar bebeğe kilo aldırmak için😌