YadigarMeeelik fatos2404 teşekkür edrım 12 haftadayz cok şükür ılk hamılelgım pek bilgi sahıbı degılım
fatos2404 YadigarMeeelik bi çoğumuz öyleyiz Rabbim sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
NurglevikUluay Bana da Dr um 2 li test yaptır dedi ama yaptırmadım kafam karışık yaptırsam mı yaptırmasam mı ? 11 haftalığım
Serii NurglevikUluay kafanıza takmayın yaptırın gitsin ben sıradaki neyse yaptırıyorum stres yapmaya değmez çünkü ne olursa olsun karnımdaki benm yavrum 💕
Serii Aleynaarslan bende 24 sık sık uyanıyorum oğlumun hareketlerinden ama sanırım en rahat günlerim 😂 sen 35 yazınca o zaman gelince ne yapcam ben dedim 🤦🏼♂️