gaamzee benim 8.30da olacaktı operasyon, gece 12den sonra yeme icme yasaktı. Su da icmemek gerekiyor. Benim de midem cok bulaniyor normalde hatta sabah gelirken midem bulandi ama operasyon sirasinda oyle mide bulantisi falan olmadi. En agrili zamanlar uyusukken gecti, ben anesteziden buyuk ağrılarla uyanmistim bunda oyle olmadi..