2areninannesi 32+5 im yaklaşık 1 haftadır hagif hafif belfen kasıklara vuran agrılsrım vsrdı dün dayanılmazdı sırtım kasıkşarım rahimde çok baskı ağrı ne oturtan ne yürüten yatırtan bi ağrıudı çok zorlanmıştım hastaneye gittim kan israr sonuçları temiz çıktı nts dede sancı çıkmadı 2 serum taktılar 1 büyük 1 küçük gece rahat uyudum ama eczaneye ilaç almaya gittim 10 dk bile yürümedim evime çok yakındı tekrar kasıklarımda agrı başladı evdede yatıp duruyorum bişey yapmadım bugun ayaktayken ağrım artıyo tekrar olursa agrı yada lekelenme suyun gelişi beklemeden acile gelmemi söyledi sanırım yalancı sancılar normal galiba ağrıyı çekmekten başka şansımız yok gibi