HeyecanliBekleyis Merhaba, tüp bebek yöntemiyle ilk seferde hamile kaldım. Şuan 7 haftalık hamileyim sanki adet olcak gibi ağrı hissediyorum kaç gündür, göğüslerim sisti cok hassaslasti okudugum kitaplarda bu normal ama bu tatlı ağrıya aklım ermedi fikri olan var mı ? Haftaya doktor kontrolüm var gidene kadar kendimi rahatlatmak istiyorum
Nurylcndag HeyecanliBekleyis tüp bebek yöntemiyle gene kalanlarda durum biraz daha hassas olabiliyomu bilmiyorum habi doktorun en ufak ağrıda endişelenmelisin felan dedimi bilemiyorum ama sonuç olarak yöntem ne olursa olsun gebelik gebeliktir ve anne karnına düştüğünde herşey aynıdır bahsettiğin durumların hepsi normal canım.17 yim hala ara ara olur ki bu ilerleyen haftalarda daha rahim büyüdükçe karına doğru yayılacak ağrıların hatta bacaklara kalçaya felan vurabilir mesela
Rojinn HeyecanliBekleyis canım bende 12+3 günlük hamileyim halada ara ara olur o sancılar ilk zamanlar daha yoğundu ama kanaman olmuyosa sıkıntı yok
HeyecanliBekleyis Nurylcndag cok cok tesekkur ederim simdilik endiselendek bir durum yok ama insan tedirgin oluyor yinede
HeyecanliBekleyis Rojinn cok Sukur kanamam yok olabildigince dikkat ediyorum, doktorum 8. Haftada hep keseyi hem kalp atislarini duyalim sık sık gelmemis olursun dedi bebegidw hic gormeyince tedirgin oldum tesekkur ederim 🙏🏻
Rojinn HeyecanliBekleyis Kafana takıp Çok strese sokma bebişi 👼🏻 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏼🙏🏼
Kumral60 Bende 7 haftaligim hatta 8 olcaz kasik agrim var arada bicak saplanir gibi oluyor goguste hassasiyet var gaz oluyor ve malesef midem de fena prigestan aliyorm dusuk riskim vardi oda gecti bol su ic ve dinlenebildigin kadar dinlen cnm.
HeyecanliBekleyis Kumral60 ben 12. Haftaya kadar progestana devam edecegim maalesef tup bebek oldugu icin, gunde de 3 litreye yakin su icmeye calisiyorum zaten bu halsizlik beni mahvediyo mecbur dinlenmek ☺️
Evremanne Bugün 8. Haftam bitti 9 girdim şükür bulantılarım artmaya başladı bi gün yoksa bi gün çok şiddetli oluyor yorgunluğum ve halsizliğim çok arttı her gece uykusuzum bacaklarıma kramplar giriyor çoğu kişide son aylarda oluyormuş bende çok erken başladı kramplar beni mahvediyor ağrıdan kıvranıyorum resmen canım sürekli birşeyler istiyor ama yiyemiyorum aşermelerim tam olarak başladı diyebilirim. Ara ara kasıklarımda tek taraflı ağrı ve sancılar oluyor kendiliğinden geçiyor doktor kasık ağrısı ve burun kanamaların olur normal demişti son olarak da 8. Haftam ve önceki haftada tahmimdeki o seğirmeyi hissettim ve bebeğim ben burdayım dedi tam 2 defa hemde. Herkes forumda başkalarına yok hissedilmez diyor ama ben hissettim seğirme şeklinde ve hissi bambaşkaydı. Al canım sana 2. Ay da yaşananlar 🙂
HeyecanliBekleyis Evremanne Super anlatmissiniz gercekten :) sukur daha hic bulantim olmadi insallah da boyle devam eder ama bu tatli agrilar kramplar ileriki zamanlarda neler yasacagimizin belirtisi insanin gozu korkmuyor degil Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip eylesin insallah 🙏🏻
Pelinzade Öyle oluyor gerçekten adet ağrısı gibi hamile olduğumu bilmeden ha bugün ha yarın diye adet olmayı bekledim hava değişiminden geçikti diye düşündüm meğerse hamileymişim