Hanımlar ben hamileliğimden önce lazere gitmiştim tertemiz olmuştu. Fakat ilk gebelikten sonra çıkmaya başladı ve şu an 2. Gebeliğim rahatsız ediyor beni. Lazer olduğum için zamanında jiletle kısaltıyordum köke müdahale etmiyordum. Fakat hemen geliyor 2 güne. Ağda düşünüyorum ama korkuyorum önceden yaptırırdım gençken ama şimdi jilet ve lazerden sonra kökler güçlenmiştir diye. Siz ne tavsiye edersiniz? Ağda gitsem kaç haftada 1 gitmem gerekir?