hamisanne_63 eymen Kürtçe isimmi 😀 oğlumun adı hemde ben koydum merak ettim🤔 yani Kürt kızı olarak gram Kürtçeden anlamadığımı öğrendim şuan 😂 Ailede burda söylenen hiç bşr isim yok yani . Normal isimler Eda seda Emre Mert falan bizimkiler kürtmü diye şüphe ettim şuan😂😂 ama eymen şaşırttı beni🤔😅