123ddd Kızlar sizdede oluyor mu bebek karnımın bir tarafında sertleşiyor karnım yamuluyor resmen. Doktorum magnezyum ilacı yazdı sizde kullanıyor musunuz bir zararı yoktur dimi
Zeyyyn 123ddd magnezyumun zararı niye olsun canım onu içmezsem dahada kötü oluyorum ağrılarım artıyor toplanıyor bazen sağa bazen sola bebek nasıl yatmak isterseler😊
Aryapoyraz 123ddd magnezyum zaten kasılma kramp olmasın diye veriliyor üstüne bakarsanız eczaneden yapıstırılan bilgilendirmede de bu bilgi var
iremyasar 123ddd benimkide bu aralar kendini bi sağda bir solda topluyorlar anlık sonra düzeliyor bacaklarımda kramplar başladı için her gün bir tane sade maden suyu içiyorum geceleri çok rahat oluyor içmezsem kramptan midemin yanmasından uyuyamıyorum sizde deneyebilirsiniz belki iyi gelir
Snmlhn0 Ayaklarım ellerimde uyuşuyordu 16.haftadan beri kullanıyorum 38.haftadayım günde 3 tane içtiğim oluyor 3 tane doktora sordum zararı yok ishal ve mideyi bozabiliyor efermag kullandım magosit kullandım hepsi aynı içeriz eritme yerine hap şeklinde var