Gulten_94 Kızlar 38+4 deyim nasipse kız bebek sizce ne zmn doğum olur ve doğum seklim belli değil normalden de çok korkuyorum yardım edin moral verin biraz
Akbulutsevda Nasibi ne zamansa o zaman olur☺️ Azcik daha dayanın bu kadar geçmiş oda gelir geçer merak etmeyin. Rabbim en kisa zamanda bir avazda🙏🏾