irem_321 Şu an iyiyim çok şükür yeni taburcu oldum. Ben de başta hafif gibi atlatiyodum ama sonrasında geçmeyen öksürük başladı ve bebeğim hareket etmeyince hastaneye gittim öksürük yüzünden bebeğin çok zorlandığını doğumu tetikledigini yatış olmazsa ikimizin de riske gireceğini söylediler. Hastanede yattigim 4. Gün artık öksurmekten nefes bile alamaz haldeydim ve bı anda suyum geldi. Meğer korona bebeğin kordonunu çürütmeye başlamış kordon düğüm olmuş ve bebek strese girip kakasını yapmis. Beni öksürükten dolayı sezeryana aldılar bunu ameliyat sırasında farketmisler eğer normal doğum olsa Allah korusun şu an bebeğim hayatta olmayacaktı. Hala daha tramva olarak kaldı bende atlatamiyorum. Ciğerlerimde hasar kaldı ne yazık ki hala daha tam olarak koronanin izleri gitmedi belli bi süre daha ilaçla devam edicem. Allah kimseye böyle bir şey yaşatmasın inşallah