asena_vina Ben lcw’dan aldım 1 elbise gecelik , 2 tanede pijama takımı 180 falan aldım çok da güzel bir kumaşı var aslında önceden madre bebekten almıştım ama s beden almama rağmen aşırı bol gelmişti o yüzden iade ettim bir tek sabahlığım kaldı onada bakıyorum şu an