Kızlar tüp bebekle adet tarihine göre 7+2 gebeyim, fakat ultrasonda 6+3 çıkıyor normal Mİ :( dünde aşırı derecede kanamam oldu hastaneye gidene kadar bacaklarımdan süzüldü kanlar o kadar kanama yaşadım. Allah’a sükür şuanda bebeğim duruyor inşaAllah dayanır yavrum :( 1 hafta geri oluşuna canım sıkılıyor korkuyorum sağlıksız mı bırakır mı beni diye :(