Sdtcnts Kızlar 20+5 teyim bu 2 gündür aşırı sol bacağım ve kasıklarım karnım ağrıyor. Bu arada covidin 12.günündeyim acaba sebebi covid midir yoksa bebek mi? Yani covidin belirtileri geçti hastayken bile bu kadar ağrı yoktu eklemlerde. Bebekle ilgili midir?
ebruzb Sdtcnts covid mi bilemicem ama bacak ağrınız kramp gibi mi ? Bende 20.haftayım 18 haftada çok kramplarım oldu magnezyum sayesinde geçti doktorunuzla bir görüşün bence geçmiş olsun
Sdtcnts ebruzb ya kramp mı onu bile bilmiyorum sancı ediyor duruyor biraz sonra yine başlıyor. Bu hafta gidecem inşallah söyleyecem. Teşekkür ederim 🌺