Herkese merhaba,
ben iki ay önce sezaryen doğum yaptım
kanamam 40 gün sürdü azalarak kesildi. 50.gün tekrar başladı adet oldum sandım 64.gün tekrar başladı miktarı fazla değil ama rengi kırmızı ne olduğunu anlayamadım başına gelen varmı yada tecrübeli olanlar yazabilirse sevinirim. Doktoruma yazdım cevap vermedi ☹️