Kızlar 35+6 da sancım çıktı baya ve doguma alındım.sezaryen doğum yaptım.sütüm gelmedi mama verdik geceden beri ama çok fena kusuyordu 1 saat kadar oldu yukarı aldılar takip altına alcak doktor dedi..Dua edin bı sıkıntı çıkmasın ..rabbim sizlerede hayırlı doğumlar nasip etsin.🤲