dilek6 merhaba kızlar gebelikte acneylse veya ecpixment kullanan oldu mu aranızda her hangi bi sorun yaşar mıyım
nursaritas dilek6 yaz aylarında zaten bu tarz ürünleri önermiyoruz ciltte yanma leke olayı daha çok artıyor kışa kullanırsınız :))
dilek6 nursaritas şuan değilmde eylül 2 haftası kullanıyorum her zaman acaba sorun olur mu diye düşündüm 🙏