Pati hiçbir yemeğin tadını eskisi gibi alamıyorum, bulantı ve kusmalarım cok fazla onunla alakalı diye düşünüyordum ben. Sivri tatları aşırı baskın alıyorum, mesela salata yiyorsam içinden sadece nane tadı alıyorum baskın şekilde. Bu yeme içme olayı beni bitirdi valla sekizinci haftamdayım dört kilo verdim 😭