Seda_nrr Gamzeoks Min-el diye yazıyılıymış kuranda sanırım.Kuranda güzel sözler içerisinde geçiyormuş.Yani kulağa hoş gelmesi ve kuranda geçmeside yeterli aslında benim için :)
Gamzeoks Seda_nrr tabiki sizin kararınız sadece fikrimi söylemek istedim bilginiz varmı diye ☺️ Sağlıkla gelsin🙏🏻