Cemre2014 ben çok erken öğrendiğim için keseyi görene kadar kimseye söylemek istemedim. Ama eşim ilk çocuk diye aşırı heyecanlıydı söylemek istedi. Aile yemeği sırasında gizli çekim videoya da aldık hatta ,söyledik. Ama kese görünmedi kimse bilmiyor sadece aile büyüklerimize söylüyoruz kimseye söylemeyin diye rica ettik. Bir gün sonra eşimin tüm sülalesi duymuştu kayınvalidem sağolsun . Eşim ısrarcı olmasa kalp atısını duymadan kimseye söylemezdim kendi anneme bile. Sekızıncı haftamıza gırdık bakalım sımdılık her sey yolunda 🌸