gulcecece Arkadaşlar bugün 19. Haftadayım gebeliğimin başında ilerleyen haftalarda tetanoz aşısı olmam için sağlık ocağından aramışlardı ancak taşındığım için sağlık ocağımı değiştirdim şimdiki sağlık ocağından arayan soran yok doktorum gidip olabilirsin dedi arkadaşım da bebeğin hareketlerini hissetmeden gitme dedi günde bi iki kez hissettiğimi düşünüyorum ama ne yapmam gerekir biraz daha beklemeli miyim yoksa gidip olabilir miyim
Momlove23 gulcecece doktorun gidip olabilirsin demiş zaten doktordan iyi kimse bilemez zaten asininda haftaları var haftani gecirmemen lazım arkadaşın yada biz daha iyi bilemeyiz doktorunu dinle bence
uzlet gulcecece Ben de şimdi 19 oldum Bana da 20. Hafta da gelmemi söylediler ama ben aşı olup olmamak arasında kararsızım
Mavilio2 Taşındığın yere kayıt olman lazım o semtin sağlık ocagına kaydını getirip gebelik kaydı oluşturman gerek yoksa aramazlar zaten eski yerin arar ,, bana doktorum 20. Haftada tetanoz olmamı söyledi bekliyorum
Mavilio2 gulcecece ben yeni evliydim buradaki sağlık ocagına gittim bana aile hekiminin kim olduğunu söylediler yeni taşındım evlendim dedim bana bu sağlık ocagına kaydını al dediler aldım sonra tekrar sağlık ocagına gidip gebelik kaydı oluşturdum o şekil çağırdılar
gulcecece Mavilio2 ben şimdi aile hekiminden sıra aldım pazartesi için orada hem kayıt açıp hem de aşıyı yaparlar o zaman dimi