Merhaba, 25 haftamdayım bugün kontrolde idrarda protein eser yazıyor birde bende belirtisi yok ama çok azda enfeksiyon varmış. Doktor enfeksiyona bağlı çıkmış olabilir 1 hafta tansiyon takibi yapalım dedi tek başına bi problem değil galba. Bol su iç dedi içiyorum zaten. Aynı durumu yaşayan var mı? Kendimde farkettiğim tansiyon sorunum yok gibi ama ölçücem. Eser miktar protein bi zarar verir mi?