Senabzkrt 36+4 olduk artık haftalık kontrollerimiz var Nstyi 2 kere istiyor doktorum bebeğin hareketinden dolayı sizlerde de oluyor mu harekette yavaşlama yardımcı olurmusunuz lütfen 😔
3461irem Senabzkrt bende 36 haftalığım düne kadar çok hareketliydi bugün sabahtan beri haraketlerinde yavaşlama var çok tedirgin oluyorum
3461irem Senabzkrt bende hareketlerini takip edecem bugün neden yavaşlama oluyormuş doktor bişey dedi mi
Sulekrtk Bende 33+2 oldum 34. Hafta da ilk defa nst ye girerim büyük ihtimal hiç girmedik benim bebeğimde masallah çok hareketli bende hareket yoğun diye korkuyorum bisey mi var diye normla mi çok oynaması 🤔🤔
Senabzkrt Sulekrtk Sulekrtk Önceki haftalarda benimki de hareketliydi son haftalarda yavaşlama oluyor diye araştırdım ama doktordan öyle Bişi duymadım
Senabzkrt 3461irem Karın içi daraldığından dolayı olunuyor diyorlar ama bende bilemiyorum canım inşallah öyledir sağlıkla kucağımıza alalım hayırlısıyla 🙏🏻
JelibonT Senabzkrt ben de öyle okumuştum ama doktorum yan yatmana rağmen bir saat boyunca hareketsizlik hissedersen gel dedi.