Kızlar bende bebeğin eşi aşağıda ve rahim ağzı uzunluğum sınırda. Sancılarım filan baya oluyordu. Şimdi şükür azalmaya başladı. Bebek gün içinde sürekli tekme atıyor onu hissediyorum ama nadiren de hareketlerini hissediyorum ancak karnım çok sertleşiyor. Özellikle gece yatarken taş gibi oluyor . Bu durum normal mi bilen varsa çok sevinirim 🙏🏻💐