Çok ama çok normal çoğu gebe hissetmiyor bile bu haftalarda sakin ol, bebek hareketleri 25 den sonra yeni yeni düzene biniyor, ben ilk kızımda 18 de hissettim sonraları netleşti, bu kızımda ise 25 den itibaren daha yeni yeni hissediyorum, her bebek, her gebelik farklı stres olup bebeğine de yansıtma 🤗