Bsrahb 12 haftalık hamileyim uzun süredir aşırı kaşınıyor göğüs uçlarım koparırcasına kaşımak istiyorum.Bu da hormonlardan mı sadece benim mi kaşınıyor
AslanAlp Bsrahb sağlık ocağından hematen kullanın pahalı kremlere hiç gerek yok kaşıntıyı ağrıyı hemen alıyor
gokcekocyigit07 Daha az önce duş sonrası dalin bebe yağı ile yağladım her yerimi 🤭 gebelikte normal, süt kanalları gelişiyor, göğüsler büyüyor, çatlıyor vs çok sebebi var, nemlendir sürekli daha iyi gelir 🤗
Gizemin-minnakI @Bsrahb ben lıerac la bio oil aldım . Çatlamaya çok müsaitim malesef . Doktorum da lıerac kullan demişti bana . Ama kakao ve kantaron yağını kullanıp da memnun olanlar da var .