Selam kızlar.Ben bır bebeyımı kayb eddım 32 haftalık kalbı durdu karnımda.Onun etkisi hic cikmiyo aklimdan her gece agliyorum.Allah kimseni yavrusuyla imtihan edmesin.Simdi 13 haftalik hamileyim tup bebekle.Ama 2 gundur agzim dudaklarim kup kuru.Ilk hamileliyimde de suyum gitmisdi sizinti seklinde hiss edmemisdim.Ben bunu nasil hiss edicem?Ya bunada bisey olursa nasil kaldiririm ben bunu diye her gece agliyorum.Zaten bir Allaha yalvarmakdan baska bir carem yok.