Minigim24 hayır, çok fazla kafaya takmıştım hatta, hamile olduğuma mı sevineyim, covid bebeği olduğuna mı üzüleyim derken, o psikolojiyle 2 doktora sordum, test yapmalarını Vs falan istedim ama gerek olmadığını söylediler, gerçekten de bir problem olmadı çok şükür. Şu an 37 haftalığız.