30 haftalık gebeyim 1 ay önce zeynep kamil hastanesinde bebeğin suyu fazla olduğu icin şeker testi istediler yaptırdım sonraki hafta sonucu icin gittim açlık şeker kanı vaar ama tokluk şeker kanına ulaşamadıklarını söylediler doktor kendin evde ölçüm yap dedi bugün başladım yapmaya ama açlık şekerim 90 olması gerekirken 110 çıktı daha önce yaşayan var mı