Merhaba, ben hem özel muayenehane de riskli gebelik takip yapan bi doktorda hemde sgklı normal bir hastanede doktorda takipliyim. Özel muayenehanedeki doktorumun sgk anlaşması yok o yüzden reçetelik işler veya devlete verilmesi gerekli evraklar için normal bi hastanede de takipliyim. 32. Haftamda çalışamaz raporumu hastanedeki doktorumdan aldım fakat gebeliğim riskli olduğu için doğumumu diğer doktorumla anlaşmalı olduğu hastanede yapıcam. Doğumdan sonra da muhasebeciye bi rapor vermek durumundaymışım sanırım sgk ya işlenmesi için. Riskli gebelik doktorumla anlaşmalı olduğu hastanede doğumu yaptığımda verilmesi gereken belge gene verilir mi? Bu tarz bi durum yaşayıp doğum parasını alan oldu mu ?